przekroczywszy je bowiem, wrócić już niepodobna"
Fiodor Dostojewski
Wojownik(+1 siła) - Klasa specjalizująca się w walce wręcz. Świetnie posługuję się bronią białą. Wojownicy słyną także z mocnych pancerzy, które naszą na sobie(wyjątkiem jest berserk). Style Walki dostępne dla wojownika to:
Klasyczny wojownik(+1 siła) - Posługuję się najczęściej mieczem, toporem lub buławą oraz tarczą.
Pikinier(+1 atak) - Włada broniami długimi, takimi jak dzida, pika, halabarda.
Berserk(+2 zręczność, -1wytrzymałość) - Nosi lekkie, skórzane pancerze, posiada 2 bronie, najczęściej są to dwa topory lub topór i młot.
Paladyn(+1 Znajomość zaklęć) - Oddani bogu rycerze, świetnie posługujące się bronią, a zaraz znają podstawowe zaklęcia kleryckie. Paladyn ma tylko 2 style walki, oto i one:
Ofensywny(+2 siła, -1 obrona) - Używa różnego rodzaju dwuręcznej broni białej. Wyprowadza potężne ciosy.
Defensywny(+2 obrona, -1 atak: Posiada krótki miecz i wielką tarczę, osłaniającą całe ciało. Jest bardzo niemalże nietykalny, jednakże, nie atakuję zbyt efektywnie.
Łucznik/Kusznik/Strzelec(+1 celność) - Klasa walczących z dystansu wojowników używających łuku/kuszy/strzelby. Ich słaby punkt to walka wręcz.
Style walki dla nich dostępne to:
Sniper(+2 celność, -1 zręczność) - Wyprowadza bardzo celne ciosy, jednakże nie robi tego zbyt zręcznie.
(Niedostępne dla strzelca)Szybkie Ręce(+2 zręczność, -1 celność) - Bardzo szybko oddaje strzały i zmienia strzałę/bełt. Jednakże jego strzały nie są do końca celne.
(Nie dostępne dla strzelca)Technik(+2 atak, -1 zręczność) - Opracowuję wiele technik strzelania takich jak podpalanie strzał/bełt, wystrzeliwanie kilku naraz itp. Chociaż nie jest to wcale takie szybkie w wykonaniu.
Skrytobójca(+1 zręczność, +1 szybkość, -1 siła) - Atakuję przeciwnika z zaskoczenia, najczęściej robi to w nocy. Style walki jakimi może władać to:
Morderca(+1 atak, +1 szybkość, -1 zręczność) - Zadaję silne, mordercze ciosy, broń jaką włada to rapier lub szpada.
Złodziej(+1 zręczność, +1 szybkość, -1 atak) - Głównie unika walki, częściej okrada ludzi, jednakże gdy zdarza mu się walczyć, używa wielu podstępów i uników. Bronie jakimi włada to sztylety.
Łotr(+1 atak, +1 celność, -1 szybkość) Podstępny styl walki polegający na rzucaniu sztyletami i zakładaniu pułapek na wroga. Najwięcej takich czai się na szlakach handlowych, gdzie zastawiają swoje pułapki.
Mag(+1 inteligencja, +1 znajomość magii, -1 siła) - magowie to bardzo rozpowszechniona klasa, rzucająca różne zaklęcia. Style walki, które posiadać może mag.
Klasyczny Mag(+1 inteligencja, +1 znajomość magii, -1 siła) - posiadają zaklęcia żywiołu ognia, lodu oraz mocy.
Druid(+2 znajomość magii, -1 wytrzymałość) - Są to magowie używający magii natury.
Czarnoksiężnik(+3 znajomość zaklęć, -1 wytrzymałość, -1 siła) - Mistrzowie magii mroku, używają mrocznych tajników magii.
Szaman(+3 znajomość magii, -2 inteligencja) - Odprawiają często kulty i rytuały, są politeistami i każdego boga czczą z wielkim szacunkiem. Walczą za pomocą siły duchowej. Są to zaklęcia, których gołym okiem nie widać, szamani rzucają także różnego rodzaju klątwy.
Kleryk(+1 inteligencja, + 2 znajomość magii, -1 siła, -1 wytrzymałość) - Są to kapłani, którzy mało walczą, gdyż bardziej zajmują się leczeniem sojusznika oraz rzucaniem na niego błogosławieństw Bożych. Jego stylem walki, jest walka światłem, lub wodą święconą(działa wyłącznie na nieumarłych)
Offline